Saturday, October 29, 2011

KawanSehidupSemati ^^

Hello guys :) . Hari ni aku nak story pasal kawankawan aku yang paling aku sayang dalam dunia ni ! Dia orang ni perangai Gilagila ! Kalau duduk dengan dia orang ade je cite , then gelakgelak bagai ! HAHA , nak kenal diaorang tak ? Nak kan ? Meh sini aku kenal kan sorangsorang .


#1




Nampak tak budak comel dekat atas tuh ? hah , tu name dia , Wan Nur Liyana Binti Wan Muhamad Kamal # sory kalau salah eje . Dia kawanbaik aku ! Rehat ke , Pegi manemane je lah , mesti dengan dia . Dekat dalam kelas pon aku duduk sebelah dia . Comel kan dia ? dia tuh ramai peminat tau ! Cakap je form bape , semua ade . Tapi dia ni setia woo ! haha # dah tak tau nak cita ape lagi .


#2



Yang kat atas tuh korang kenal tak ? Tak ? Okay takpe , aku kenal kan dekat korang . Yang kat atas tuh name dia Farah Nur Azira Binti Abdul Rahim . Dia ni , waktu first-2 masok sekolah , mangaii ! Diamm je ! Muke garang weyh ! Kite orang waktu tuh takod nak tego dia ! HAHA , jangan marah ye Farah ^^ . Kalau kawan dengan dia ni , pergh ! Keje korang hanye gelak je lah . Asyik buad lawak je dia ni . Dia ni kawan baik aku , dulu kite orang selalu samesame . Sekarang tak lagi . # okay stop .


#3




Hah Hah ! Yang ni tak kenal kan ? Sape yang kenal tuh diam je . Yang ni name dia Hajar Binti Malek . Kawan aku yang PALING gila ! haha . Muke dia tuh je dah buadkan aku ngan kawankawan tergelak . Dia ni perangai , YA ALLAH ! HAHA ! Tak payah cakap lah ! ngee ^^


#4





Comel kan budak kat atas tuh ? Jangan terpikat pulak . Dia ni dah berpunye ! Name dia , Siti Nur Izzatulnina Binti Salit . Dia ni ade kembar tau ! Kembar dia tuh baik SIKIT . Dia ni , tak payah cakap lah kan . Nauzubillah ! HAHA # jangan marah ye nina ! Dia ni ramai admirer tahu ! Biase lah kan . Budak HOT dekat sekolah tu . # puiii ^^ . Dia ni kawan aku dekat sekolah lame aku dulu . Memang perangai tak seindah rupe # yesyes . aku dah balas ! ngee ^^ . # nak cite lain pulak !

#5



Hah , yang ni lah kembar budak yang kat atas tadi tuh . Comel kankan ? Dia ni ramai admirer tahuu ! HAHA . Name dia ? Halah , name same je dengan Nina tuh . just tuka Nisa je lah ! Dia lah yang aku cakap baik SIKIT tuh ! haha # okay , dah taktau nak cerita ape !


#6

Yang ni pulak , Batrisya Farhana Binti Mad Nasir . Cousin plus Kawan baik ! Dia ni , kalau cerita , mesti ade je topik dia tuh !! Cerita pon , mangaii ! Mengarut bhaii ! # okay foine , aku dah blurr !!


#7

Ni , kawan aku yang aku kenal time dekat senawang dulu . Dia ni muka je cantik , tapi perangai . Nauzubillah ! #HAHA , sory Piqa . Name dia , NurSyafiqah Nabilah Binti Salzazary . Dia ni bab-2 gadoh memang pandai ! heww , no 1 bhaii ! # okay tak tau nak cite ape lagi !


#8

Alamakk ! Cute nye ^^ . HAHA . Budak cute yang kat atas ni name dia , Nur Hidana Binti Abdul Rahim . Dia ni paling Hot dekat sekolah . Hot pon , ade lah jugak yang tak suke dengan dia ni sebab jelez dengan dia ! Dalam geng kita orang , dia lah yang paling ramai admirer ! Dulu aku pon jeles jugak dengan dia ni , tapi bila tau perangai dia , tak jadi lah nak jeles-2 ^^ . # sampai sini je aku cerita pasal dia .

And yang last , Nur Amira Binti Baharudin . Maaf , gambar dia takde . Sebab , Dia tak suka tangkap-2 gambar ni !

No comments:

Post a Comment