Friday, October 28, 2011

story morry ^^

Thankyouu kepade Hanaa Tajimot kerane telah mengEDIT belog saye ^^ .
ngee !! sayang awak hanaa !! see my blog , suke tak ? tak suke ? DIAM . jangan nak bisingbising !
sapesape yang suke tuh , terime kasih lah banyakbanyak ye ! tak dapat nak balas jase anda semue # cehh , macam skema lah pulak !! . hahaha , okay foine .

Eh , nak story ny . last week baru je habis exam , susah tahu !! science lah paling aku tak suke . memang macam hareem lahh kan ! geo dgn sej memang target B jeh . kalau nak target A , belum tentu dapat lagi tuhh !! bm dgn math A ? whoaa !! memang terkejut beruk lahh # beruk pon tak terkejut macam tuhh ! hikhik ^^ . seriously suka gilaa !! hope lah kan , next year kekal kelas KRK tuh ! kalau turun buad maluu jeh ! dari kelas B turun H ? mangaii ! sape yang tak malu doee ! 6 kelass kod ! hewwheww -.-' 10 Nov pulak ade Kawad . HAHA ! paling aku sukaa ! yang tak suke kene panas je ny ! hoho . tak sabar !! ngee ^^ .

Nak tahu tak ? ngee , taknak tahu pon aku nak bagi tahu jugak ! haha . aku ade New Boyfiee tahuu !! haha , seriously aku sayang dia gilagilaa !! dia baik tahu . rugi sape yang tak dapat dia ny . ngee ^^ . aku sayang dia , kau ape tahuu ! isnin ny aku nak jumpe dia . kau jangan sebokk ! hoho . sape amik dia aku tembakk orang tuhh ! boyfiee dulu ? entah mane aku letak aku pon taktau ! muahhaha ! kesah pulak aku kan dengan dia . pandaipandai lah dia hidup dengan girlfriend dia tuh !!

hah , aku dah start lapar dah ny , sebok melayan blog ny sampai perut aku dah mengadu kelaparan ! huahuahua !! okay lah dudee ! see yaa ! iloveyouuall , but ilovemyboyfiemoremoremorethanyouu ^^ . sampai ketemu yaa # dah cakap indon pulakk ! kesan selepas tengok cerita indon banyakk lah ny !

No comments:

Post a Comment