Sunday, December 18, 2011

Miss That Time :')

Hai korang :) Know what , dah setahun aku tinggal kan SKS , sekolah paling hebat yang pernah aku jumpa ^^ . Aku tak pernah lupa kawan-2 seperjuangan aku dulu ! Amichhuu all ! hihi ^^ . Seriously aku rindu gila-2 dekat korang . Nak hangout , korang tau je lah kan , aku mane boleh hangout . Aku selalu stalk fb korang :) HAHA . Korang makin comel tahu ! Especially Aqilah , Linda and Jiha . Hei , sports day SKS nanti aku nak korang ade . Aku nak kita semua ade ! Dude , aku sayang korang ! hihi ^^

Aqilah , kau mengingatkan aku pasal lagu ' oh debab ' yang kita nyanyikan untuk hamiz mase drjh 5 kod . haha , lagu tuh aku masih ingat lagi lirik dia ! Bila ingat-2 kan balik , aku rase teruk ugak kita dulu kan ? HAHA . Aku ingat lagi mase kita smua , kau dgn geng kau , aku dgn geng aku gadoh sebab kumpulan je kod . HAHA , sumpah bodoh ! Lagu group aku , kau curik . Aku lah yang ubah lagu tuh , seriously bodoh weh ! I miss that time !!! HAHA ,

Mase kita smua darjah 6 , before tggu kelas tambahan mula , kita smua bli mknn dekat luar skolah , then lepak dekat tingkat 2 ramai-2 . siap dah tau ni tempat sape . hahaha ! sumpah lawakkkk !

Dude , tak sangke kan kita dulu perangai , nauzubillah ! HAHA . smua dulu tak matang lagi . Aku ingat time aku ngan iman nyanyi-2 lagu jiwang . haha ! eh , gilaa lah ! aku tak boleh lupa . Okay lah dude ! smpai sini je aku cerita . kenangan yang lain tuh biar aku simpan sendri ! cehh ! haha . bye :)

No comments:

Post a Comment